October 3, 2009

Acolo

Acolo, Exact acolo, in locul acela.. unde marea intilneste pamintul si unde ziua saruta noaptea pe frunte acolo unde cuvintul tau imbratiseaza ochiul meu, acolo unde aripa atinge cerul.. in punctul suprem, unic, in care laturile noastre sunt una, acolo unde ating locul pe care l-ai atins, acolo unde eu vin si tu pleci, acolo unde eu sunt prea tirziu iar tu prea devreme, acolo unde ploaia cresteaza cerul acolo unde clipa impietreste o vesnicie si ceva.. Acolo, in locul acela din coltul buzei tale de jos, acolo, singurul loc unde ne intilnim, singurul punct material care ne apartine amindorura.. Acolo.. Acolo.. Acolo uit totul si nu sunt decit a ta…

3 comments:

Poze nunta Antonia said...

felicitari,in primul rand pentru blog, iar in al doilea rand pentru postari

masaj erotic said...

Felicitari in primul rand pentru blog,este o munca depusa eficient,in al doilea rand pentru minunatele postari...mi se pare foarte interesant. succes si sa munciti cu cel putin acelasi simt de raspundere pe viitor

rochii de seara in Romania said...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!